Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 190-209
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Çelik, M. F. (2017). Türk sinemasında iç göç filmlerinde birey ve mekan algısı (1960-2009). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, N. (2019). Kadın tutuklu hükümlülerin travma düzeyleri ve bilişsel çarpıtma şekillerinin toplum örneklemi ile karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, P. (2019). Tasarım girişimciliği ve bir sosyal sorumluluk proje önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, S. N. (2020). Çocukluk çağı travmaları, duygu düzenleme becerileri ve bilinçli farkındalık arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, S. Ş. (2022). Çağdaş Türk heykel sanatı bibliyografyası. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çeşmeci, N. (2010). Perceptions on strategy in general and strategic management: a survey on common strategic perception among medium-high level managers in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çetin, E. (2018). Çağdaş sanat koleksiyonlarının müzelerde toplumla buluşmasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çetin, F. (2022). İnteraktif televizyonculuğun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çetin, M. (2023). Çağdaş sanatta eserin değerini belirleyen etmenlerin incelenmesi “sansasyon etkisi”. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çetin, Y. (2022). 20.yy sonrası Avrupa-Amerika ve Türkiye’de yönetmen odaklı avangart tiyatronun postdramatik örnekler üzerinden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çiftçi, T. (2018). Nöroestetik ve görsel düşünme perspektifinden sanatsal ve bilimsel yaratıcılık. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çil, M. (2017). Türk alfabesindeki diyakritik işaretlerin tipografik bağlamda incelenmesi ve deneysel bir başlık fontu tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çizmeci, B. (2009). True motion estimation for video frame rate up-conversion. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çoban, V. (2011). Statistical analysis of bus transportation networks for four largest cities in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çokal, C. (2008). Security of chaotic cryptosystems. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çomak, S. D. (2020). İç mekan tasarımında bitirme öğelerinin insan psikolojisine ve mekân algısına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çoruh, T. (2005). Project workspace: A computer supported collorative work tool for software project development. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çubukçu, E. (2012). Pop art akımının mobilya tasarımıyla ilişkisi ve etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çuhacı Yalçın, Z. (2023). Monster Chetwynd’in eklektik sanat anlayışında hayatın olumlanması olarak neşe. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çulha, E. (2022). Belirsizliğe tahammülsüzlüğün ayrılma anksiyetesi ile ilişkisinde duygu düzenleme güçlüğünün aracı rolü: sağlık çalışanları ve toplum örneklemi karşılaştırması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt