Toplam kayıt 815, listelenen: 230-249

      Künye Göre
      Demirci, U. (2021). Özgün baskıresimde toksik olmayan malzeme ile tekniklere ilişkin yeni yaklaşımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Demirdağ, M. Ö. (2020). İnternet ve mobil bankacılıkta hizmet kalite algısının değerlendirilmesi: özel bir banka örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Demirel, C. (2018). Yetişkinlerde bağlanma stillerinin mutluluk, yaşam doyumu ve depresyon ile ilişkisinin incelenmesi. [1]
      Demirel, P. (2005). Cased based approach to semantic web. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Demirsu, Ö. (2018). Üniversite öğrencilerinde algılanan ebeveyn tutumları ile sürekli kaygı düzeyleri arasındaki ilişkide psikolojik dayanıklılığın ve kaygı duyarlılığının aracı rolleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Demirtürk, E. (2023). Ebeveyn erken dönem uyumsuz şemalarının çocuğun problem davranışları ile ilişkisinde ebeveyn bağlanma stilinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Deniz, A. (2018). 11-15 yaş arası bir grup ergende akılcı olmayan inançların benlik saygısı ve sosyal kaygı düzeyleri ile ilişkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Deniz, D. (2018). Dijital bir terim olarak sosyal çöplüğün tanımlanması ve tüketici davranışlarına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Deniz, E. A. (2020). Finansal piyasalarda kripto para uygulamaları: kripto para fiyatlarını etkileyen faktörler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Develi, M. H. (2022). Nesne ilişkileri ile empati ve zihin kuramı arasındaki ilişkide narsisizmin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Dibe, S. N. (2023). Maintenance simulation of a chemical plant in Cameroon. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Diker, G. (2017). Kadın cinsel işlev bozukluğunda cinsel mitlere inanma düzeyi, cinsel bilgi ve benlik saygısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Dinç, O. (2018). Mobil uyumlu web site arayüzlerinde kullanılabilirlik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Doğan, A. (2018). Okul öncesi özel eğitim çocuklarına yönelik mobil uygulamaların görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Doğan, H. C. (2001). Smart card and the effects of smart cards on current card business. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Doğan, Ö. (2015). Görsel sanatlarda çözümleme için değer kavramlarının yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Doğan, Z. (2022). Vergi idaresinin e-dönüşümü ve dijitalleşmenin muhasebe meslek mensupları ve mükelleflere etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Doğrukartal,E. (2010). Neural network based face detection. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Döneray, I. (2016). Ülkemizdeki 4-5 yaş grubu çocuklara yönelik okuma ağacı kitapları tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Dönmez, B. (2022). Channel modelling and characterization for VLC-based medical body sensor networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]