Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 285-304
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Erimiş, S. (2009). Strategic human resources management applications in leading Turkish firms. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Erinç, M. (2020). Tip-2 diyabet hastalarının duygu düzenleme güçlükleri ile yeme tutumlarının anksiyete ve depresyon seviyeleri üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Erkoç, B. C., (2018). Rule-based chunking of semantic roles for turkish. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Erkoç, T. (2012). Anatomy based animation of facial expressions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Erkoç, T. (2023). Object recognition with competitive convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkorol Özölçer, Ö. (2023). Sanat-toplumsallaşma ilişkisinde Türkiye’de sanat köyü oluşumlarının resim sanatı üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkılınç, G. (2023). Work-life balance study between generations and gender. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkılınç, M. M. (2020). Aile içi iletişim kalıpları, benlik kavramı ve evlilik uyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ermiş, F. (2012). Perception of it governance in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Ermiş, H. (2018). 2008 krizi öncesi ve sonrasının Türk bankacılık sektörü üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Erol Başpınar, T. (2017). Göstergebilimsel açıdan erkek kozmetik ürün ambalajlarının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ersin, A. (2017). OKB tanısı olan çocuk ve ergenlerde belirti dağılımının ebeveynlerdeki Obsesif Kompülsif Belirti dağılımı ve ebeveyn tutumları ile olan ilişkisi. Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
[1]
Ertekin, B. (2017). Çocukluk çağı travma yaşantıları ve algılanan sosyal desteğin kronik ağrı ile ilişkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ertem, M. E. (2020). İç mekân tasarımında sürdürülebilirlik: sürdürülebilir yapı analizi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Erten, M. (2018). Bağımsız denetçilerde rol belirsizliği, rol çatışması ve algılanan iş yükünün iş tatmini üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ertopçu, B. (2018).Sense distinction using computational methods in Turkish dictionaries.İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Ertürk, V. (2012). Paul Klee'nin sanatı: Tinsel dünyası ve resimlerinin oluşum mantığı-mimari kurgusu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Esgel, V. (2019). Semantic role labeling for Turkish propbank. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Eşkinat, A. (2023). Future in higher education: digital university. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ezerceli, Ö. (2023). Suicidal ideation detection from social media. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt