Toplam kayıt 815, listelenen: 285-304

      Künye Göre
      Erimiş, S. (2009). Strategic human resources management applications in leading Turkish firms. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erinç, M. (2020). Tip-2 diyabet hastalarının duygu düzenleme güçlükleri ile yeme tutumlarının anksiyete ve depresyon seviyeleri üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erkoç, B. C., (2018). Rule-based chunking of semantic roles for turkish. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Erkoç, T. (2012). Anatomy based animation of facial expressions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Erkoç, T. (2023). Object recognition with competitive convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkorol Özölçer, Ö. (2023). Sanat-toplumsallaşma ilişkisinde Türkiye’de sanat köyü oluşumlarının resim sanatı üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkılınç, G. (2023). Work-life balance study between generations and gender. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkılınç, M. M. (2020). Aile içi iletişim kalıpları, benlik kavramı ve evlilik uyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ermiş, F. (2012). Perception of it governance in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ermiş, H. (2018). 2008 krizi öncesi ve sonrasının Türk bankacılık sektörü üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erol Başpınar, T. (2017). Göstergebilimsel açıdan erkek kozmetik ürün ambalajlarının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ersin, A. (2017). OKB tanısı olan çocuk ve ergenlerde belirti dağılımının ebeveynlerdeki Obsesif Kompülsif Belirti dağılımı ve ebeveyn tutumları ile olan ilişkisi. Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul. [1]
      Ertekin, B. (2017). Çocukluk çağı travma yaşantıları ve algılanan sosyal desteğin kronik ağrı ile ilişkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ertem, M. E. (2020). İç mekân tasarımında sürdürülebilirlik: sürdürülebilir yapı analizi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erten, M. (2018). Bağımsız denetçilerde rol belirsizliği, rol çatışması ve algılanan iş yükünün iş tatmini üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ertopçu, B. (2018).Sense distinction using computational methods in Turkish dictionaries.İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ertürk, V. (2012). Paul Klee'nin sanatı: Tinsel dünyası ve resimlerinin oluşum mantığı-mimari kurgusu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Esgel, V. (2019). Semantic role labeling for Turkish propbank. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Eşkinat, A. (2023). Future in higher education: digital university. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ezerceli, Ö. (2023). Suicidal ideation detection from social media. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]