Toplam kayıt 815, listelenen: 41-60

      Künye Göre
      Alpat, B. (2017). Konversiyon bozukluğunda psikolojik dayanıklılığın ve başa çıkma tarzlarının etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Alraeai, Z. (2024). Factors impacting customer loyalty in online banking in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Alşan, B. (2023). 1800’lerden günümüze spor ayakkabı tasarımı ve öncü tasarımların incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Altan Erol, C. (2021). Enez kent merkezi ve kalesinin kültürel peyzaj açısından değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Esntitüsü. [1]
      Altan, B. (2020). Ruh sağlığı çalışanlarında ikincil travmatik stres ile uyum bozucu şemalar, çocukluk çağı travmaları ve mesleki ve sosyodemografik değişkenlerin ilişkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Altunay, N. (2012). Arshile Gorky ve soyut dışavurumculuktaki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Altunbaş Öncel, N. (2023). Osmanlı İmparatorluğu’ndan günümüze Şanlıurfa yöresi kadın giyimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Altıntaş, B. (2018). İnsan kaynakları yönetiminde motivasyon ve eğitim amacıyla sosyal medya kullanımının Bursa sanayi ve ticaret odasına kayıtlı şirketler genelinde araştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Aluç, E. (2021). 2000 Sonrası Türk sinemasında değişen din adamı temsili. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Alyüz, I. (2018). Turkey's relations with the Iraqi and Syrian kurds: A comparative approach. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Andırın, M. (2019). 1960 sonrası çağdaş sanatta suyun kullanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Antçok, S. (2022). Türkiye’de açılan moda tasarımı eğitimi kursları ve hazır giyim sektörüne yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arduç, N. (2016). Türkiye’de kasten adam öldürme suçunu işlemiş faillerin kişilik yapılarının analizi ve adam öldürme suçunun yordayıcılarının irdelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Armah, C. (2024). Multi-task learning on mental disorder detection, sentiment detection and emotion detection. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arslan Gül, E. (2021). Türk resim sanatının görsel ideolojisi: 1850-1950. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Arslan, E. S. (2023). Erken dönem uyumsuz şemalar ve algılanan ebeveyn tutumlarının alkol kullanım özellikleri ile ilişkisi: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arslan, Ş. (2017). Optimization of Fertile Land Usage and Agricultural Production of Turkey. İstanbu: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Arslanboğan, E. (2022). Seismıc performance assessment of a post tensioned box girder viaduct. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü [1]
      Arsun, O. İ. (2006). Database design and implementation issues in library domain. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Artün, S. (2018). Otel yapılarında engelli bireye yönelik çözümler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]