Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 54-73
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Armah, C. (2024). Multi-task learning on mental disorder detection, sentiment detection and emotion detection. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Arslan Gül, E. (2021). Türk resim sanatının görsel ideolojisi: 1850-1950. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Arslan, E. S. (2023). Erken dönem uyumsuz şemalar ve algılanan ebeveyn tutumlarının alkol kullanım özellikleri ile ilişkisi: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Arslan, Ş. (2017). Optimization of Fertile Land Usage and Agricultural Production of Turkey. İstanbu: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Arslanboğan, E. (2022). Seismıc performance assessment of a post tensioned box girder viaduct. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
[1]
Arsun, O. İ. (2006). Database design and implementation issues in library domain. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Artün, S. (2018). Otel yapılarında engelli bireye yönelik çözümler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Arı, A. (2021). Diyarbakır hazır giyim sektöründe markalaşmanın moda ve tasarım çalışmaları açısından önemi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Arık, A. O. (2022). A robust Gradient boosting model based on SMOTE and NEAR MISS methods for intrusion detection in imbalanced data sets. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aslan Sevim, R. (2022). Çağdaş sanatta içkinlik felsefesi: insan ve hayvana posthümanist yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aslan, M., (2005). An information technologies project about customer relationship management. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi.
[1]
Asmazoğlu, C. (2014). An hybrid approach to solve traveling salesman problem using genetic algorithm. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Asyali Moral, A. (2022). • Çağdaş sanatta 2000 sonrası karnofallogosantrik bakışın silinişine dair anlatılar; posthümanist sanat anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aşkın, O. (2016). Okul öncesi eğitimde dijital çocuk kitabı uygulamalarının görsel iletişim sorunları ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ata, S. (2012). Searching for the optimal ordering of classes in rule induction. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Atakan, B. (2023). Zihin kuramı (ZK) becerilerini yordayan klinik altı psikotik ve psikopatik belirtilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Atalay, V. (2018). 2000 yılı itibari ile moda-sanat etkileşimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Atasoy, E. (2002). Decision making and Yarsoy decision support tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Ateş, G. (2020). Procurement and activity planning for a production line provider. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Ateş, S. (2023). Türk Çağdaş Sanatında sürdürülebilirlik temelinde atığın nesnel dönüşümü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt