Toplam kayıt 815, listelenen: 54-73

      Künye Göre
      Armah, C. (2024). Multi-task learning on mental disorder detection, sentiment detection and emotion detection. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arslan Gül, E. (2021). Türk resim sanatının görsel ideolojisi: 1850-1950. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Arslan, E. S. (2023). Erken dönem uyumsuz şemalar ve algılanan ebeveyn tutumlarının alkol kullanım özellikleri ile ilişkisi: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arslan, Ş. (2017). Optimization of Fertile Land Usage and Agricultural Production of Turkey. İstanbu: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Arslanboğan, E. (2022). Seismıc performance assessment of a post tensioned box girder viaduct. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü [1]
      Arsun, O. İ. (2006). Database design and implementation issues in library domain. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Artün, S. (2018). Otel yapılarında engelli bireye yönelik çözümler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Arı, A. (2021). Diyarbakır hazır giyim sektöründe markalaşmanın moda ve tasarım çalışmaları açısından önemi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Arık, A. O. (2022). A robust Gradient boosting model based on SMOTE and NEAR MISS methods for intrusion detection in imbalanced data sets. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aslan Sevim, R. (2022). Çağdaş sanatta içkinlik felsefesi: insan ve hayvana posthümanist yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aslan, M., (2005). An information technologies project about customer relationship management. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi. [1]
      Asmazoğlu, C. (2014). An hybrid approach to solve traveling salesman problem using genetic algorithm. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Asyali Moral, A. (2022). • Çağdaş sanatta 2000 sonrası karnofallogosantrik bakışın silinişine dair anlatılar; posthümanist sanat anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aşkın, O. (2016). Okul öncesi eğitimde dijital çocuk kitabı uygulamalarının görsel iletişim sorunları ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ata, S. (2012). Searching for the optimal ordering of classes in rule induction. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Atakan, B. (2023). Zihin kuramı (ZK) becerilerini yordayan klinik altı psikotik ve psikopatik belirtilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Atalay, V. (2018). 2000 yılı itibari ile moda-sanat etkileşimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Atasoy, E. (2002). Decision making and Yarsoy decision support tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ateş, G. (2020). Procurement and activity planning for a production line provider. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ateş, S. (2023). Türk Çağdaş Sanatında sürdürülebilirlik temelinde atığın nesnel dönüşümü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]