Toplam kayıt 815, listelenen: 61-80

      Künye Göre
      Arı, A. (2021). Diyarbakır hazır giyim sektöründe markalaşmanın moda ve tasarım çalışmaları açısından önemi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Arık, A. O. (2022). A robust Gradient boosting model based on SMOTE and NEAR MISS methods for intrusion detection in imbalanced data sets. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aslan Sevim, R. (2022). Çağdaş sanatta içkinlik felsefesi: insan ve hayvana posthümanist yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aslan, M., (2005). An information technologies project about customer relationship management. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi. [1]
      Asmazoğlu, C. (2014). An hybrid approach to solve traveling salesman problem using genetic algorithm. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Asyali Moral, A. (2022). • Çağdaş sanatta 2000 sonrası karnofallogosantrik bakışın silinişine dair anlatılar; posthümanist sanat anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aşkın, O. (2016). Okul öncesi eğitimde dijital çocuk kitabı uygulamalarının görsel iletişim sorunları ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ata, S. (2012). Searching for the optimal ordering of classes in rule induction. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Atakan, B. (2023). Zihin kuramı (ZK) becerilerini yordayan klinik altı psikotik ve psikopatik belirtilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Atalay, V. (2018). 2000 yılı itibari ile moda-sanat etkileşimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Atasoy, E. (2002). Decision making and Yarsoy decision support tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ateş, G. (2020). Procurement and activity planning for a production line provider. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ateş, S. (2023). Türk Çağdaş Sanatında sürdürülebilirlik temelinde atığın nesnel dönüşümü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Audi, U. G. (2024). Analyzing the impact of brand sustainability practices on brand loyalty. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Avcı Tuğal, S. (2011). Işık ve hareket: Op art. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Avcı, F. Z. (2017). Türkiye finansal raporlama standartlarına göre hazırlanmış nakit akış tablosu ve analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ayar, N. (2021). Algılanan anne tutumları, duygu düzenleme stratejileri ve erken dönem uyumsuz şemaların yeme tutumu üzerindeki yordayıcı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Aydemir, E. (2021). Geç ergenlik döneminde psikolojik iyi oluşun yordayıcıları olarak romantik ilişkilerde akılcı olmayan inançlar ve öz yeterlik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Aydoğdu, A. (2023). Kur riskinden korunma araçları: veri analizi uygulaması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aydöner, N. H. (2018). Kadınlarda şiddete maruz kalma durumu ile sosyal destek algısı, depresyon ve psikolojik dayanıklılık arasındaki ilişkiler : karşılaştırmalı bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]