Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 618-637
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Sepin, S. (2019). Çağdaş sanatta mekan ve aura: Papa Francesco'nun desteklediği etkinliklerde kutsallık ve dünyevilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sertkan, A. (2012). Resim sanatında görsel algılama biçimleri açısından dinamizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Seval, Ş. (2017). Anadolu kültüründe simge, anlam ve sağaltım boyutlarıyla “dövme”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sevinç, P. (2021). Çocukluk çağı travmaları ve affetmenin evlilik uyumu ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sezgin, D. (2017). Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarım açısından incelenmesi ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sohail, M. U. (2023). The impact of sensory marketing on consumer buying behaviour; an empirical analysis of retail chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Soykut Sarıca, Y. P. (2002). Relations of 1994 and 2000 crises and their effects in Turkish capital markets. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Soykut Sarıca, Y. P. (2008). Wage determination under collective bargaining: Inflation, productivity and profitabgility relationships (an empirical study). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
[1]
Soylu, A. (2008). A learning object harvesting model and a sample application. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Soylu, A. (2018). Muhasebe meslek etiği ve muhasebe ve denetim meslek mensuplarının etik algısı üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Soysaltürk, D. (2020). Kadınlarda kendini nesneleştirme ve kendini susturmanın dissosiyatif yaşantılarla ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Söğüt, E.F. (2019). Geleneksel ve bilgisayar destekli anlatım yöntemlerinin iç mimarı sunuma etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Söker, S. (2022). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde gelişmeleri kaçırma korkusu ile sosyal medya bağımlılığı arasındaki ilişkide kendilik değerinin biçimlendirici rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Sönmez, F. (2007). A simulation tool for the comparison of the number portability solutions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Sönmezgil, C.A. (2018). Mesleki tükenmişliğin psikopatoloji, inanç ve kontrol odağı yönünden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sözbir, C. (2023). Çalışan hilelerinin önlenmesi ve ortaya çıkartılmasında ihbarın etkinliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Sözdinler, M. (2009). Weighted bipartite crossing minimization applications on biclustering and graph unions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Suci, M. (2014). 2000-2012 yerli dizilerin 1960-1990 Türk sinemasındaki örnekleriyle karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sulhan, N. (2021). Çocukluk çağı travmalarının yaşam kalitesi ile ilişkisinde üstbilişlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sungurlar, I. (2013). Bir arketip olarak gölge. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt