Toplam kayıt 815, listelenen: 618-637

      Künye Göre
      Sepin, S. (2019). Çağdaş sanatta mekan ve aura: Papa Francesco'nun desteklediği etkinliklerde kutsallık ve dünyevilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sertkan, A. (2012). Resim sanatında görsel algılama biçimleri açısından dinamizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Seval, Ş. (2017). Anadolu kültüründe simge, anlam ve sağaltım boyutlarıyla “dövme”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sevinç, P. (2021). Çocukluk çağı travmaları ve affetmenin evlilik uyumu ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sezgin, D. (2017). Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarım açısından incelenmesi ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sohail, M. U. (2023). The impact of sensory marketing on consumer buying behaviour; an empirical analysis of retail chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Soykut Sarıca, Y. P. (2002). Relations of 1994 and 2000 crises and their effects in Turkish capital markets. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soykut Sarıca, Y. P. (2008). Wage determination under collective bargaining: Inflation, productivity and profitabgility relationships (an empirical study). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Soylu, A. (2008). A learning object harvesting model and a sample application. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Soylu, A. (2018). Muhasebe meslek etiği ve muhasebe ve denetim meslek mensuplarının etik algısı üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soysaltürk, D. (2020). Kadınlarda kendini nesneleştirme ve kendini susturmanın dissosiyatif yaşantılarla ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Söğüt, E.F. (2019). Geleneksel ve bilgisayar destekli anlatım yöntemlerinin iç mimarı sunuma etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Söker, S. (2022). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde gelişmeleri kaçırma korkusu ile sosyal medya bağımlılığı arasındaki ilişkide kendilik değerinin biçimlendirici rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sönmez, F. (2007). A simulation tool for the comparison of the number portability solutions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Sönmezgil, C.A. (2018). Mesleki tükenmişliğin psikopatoloji, inanç ve kontrol odağı yönünden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sözbir, C. (2023). Çalışan hilelerinin önlenmesi ve ortaya çıkartılmasında ihbarın etkinliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sözdinler, M. (2009). Weighted bipartite crossing minimization applications on biclustering and graph unions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Suci, M. (2014). 2000-2012 yerli dizilerin 1960-1990 Türk sinemasındaki örnekleriyle karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sulhan, N. (2021). Çocukluk çağı travmalarının yaşam kalitesi ile ilişkisinde üstbilişlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sungurlar, I. (2013). Bir arketip olarak gölge. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]