Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Çevrimiçi satın almalarda tüketicinin risk algısı: iki boyutlu ürün görüntüleme ve artırılmış gerçeklik (üç boyutlu ürün görüntüleme) uygulamalarına ilişkin bir karşılaştırma
(Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Her satın alma koşulunda olduğu gibi çevrimiçi satın almalarda da tüketici satın alma kararını verme aşamasında belirli seviyede risk ile karşı karşıya kalmaktadır. Çevrimiçi satın almalarda tüketicilerin ürün bilgisini ...
Comparing the effect of two-dimensional display and three-dimensional try on technologies on the consideration set formation and final choice on the websites
(Atatürk Üniversitesi, 2018)
The conceptualization of virtual three-dimensional experiences has emerged lately because advancements in the technology have led to immersive experiences in virtual environments. This new technology enables users to get ...