Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Evolution of business models during the Covid-19 pandemic
(PressAcademia, 2022-07-30)
Purpose - The purpose of this study is to propose a comprehensive definition for business models, reviews and summarizes the findings of a previous work by Guckenbiehl and Corral de Zubielqui (2022) about how business ...
Adaptation of the businesses not to fall behind in the new normal period
(PressAcademia, 2020-07-30)
Purpose - This paper aims to be an exploratory study that ascertains the impacts of COVID-19 on business life and ushers further research on the subject. Methodology - Internet-based research is conducted to collect the ...
COVID-19 döneminde algılanan tehdit, kaygı ve dürtüsel satın alma ilişkisinde algılanan duyarlılığın ve ciddiyetin moderatör rolü
(Büşra Sena Çakmak (Yusen Yayıncılık), 2021-06-25)
Tüm dünyanın gündemine oturan küresel COVID-19 salgını milyarlarca insan arasında korku, panik ve belirsizliği tetikleyerek tüketicilerin dürtüsel satın alma davranışı sergilemesine neden olmuştur. Bu davranışın öncüllerinin ...
Covid 19 döneminde algılanan tehdit, algılanan ciddiyet ve kendini izole etme niyetinin dürtüsel satın alma üzerindeki etkisi: bir seri aracılık modeli incelemesi
(Melih Topaloğlu, 2021)
Amaç – Bu çalışmanın amacı, COVID-19 salgını sırasında ortaya çıkan algılanan tehdit, algılanan ciddiyet ve kendini izole etme niyetinin dürtüsel satın alma üzerindeki etkilerini belirlemektir. Ek olarak, algılanan ciddiyet ...