Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
The effect of mad cow (BSE) scare on beef demand and sales loss: The case of Izmir
(Scientific Technical Research Council Turkey-Tubitak, 2005)
This paper investigates the effect of the BSE scare on beef consumption due to the intense media coverage. Using monthly data, a beef demand model for January 1995-February 1997 period is estimated for Izmir Province. Beef ...
Kişiye özel fiyat teklifinin zamanlamasının, internette, satın alma karar sürecine etkisi
(İstanbul Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın temel amacı, küme teorisi çerçevesinde tanımlanan satın alma sürecine etki eden bir değişken olan kişiye özel fiyat teklifinin zamanlaması ile satın alma süreci arasındaki neden sonuç ilişkisini araştırmakt ...
Muhasebecilerin stratejik yönetim sürecindeki rolü ve stratejik yönetim sürecine katılım düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(Eskişehir Osmangazi Univ, 2016-08)
Muhasebecilerin işletmelerdeki geleneksel rolü, karar vericiler için gerekli bilgi ve veri üretimini sağlamak iken, yönetim muhasebesinin ortaya çıkışı ve son gelişmeler ile ilgili yapılan güncel çalışmalar, muhasebecilerin ...
Relative effects of marketing effectiveness dimensions on firm performance: An empirical analysis with a multi-industry sample
(Bogazici Universitesi, 2009)
The aim of this study is to understand the influence of marketing operational efficiency and marketing system effectiveness on firm performance dimensions. Marketing operational efficiency and marketing system effectiveness ...