Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 177, listelenen: 26-45
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Bamigboye, O. M. (2023). Investigating the engagement of private security services as a means of countering Boko Haram in Nigeria. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Barut, A. (2023). Bağlanma ve somatizasyon arasındaki ilişkide bilişsel duygu düzenlemenin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Başkaya, B. (2022). Alımlama estetiği açısından keşif, haz ve sağaltım ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bayazit, S. (2022). Anlatı yapısı bağlamında Zeki Demirkubuz sineması: Masumiyet filmi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bayazıt Sancarbarlaz, Z. (2023). Anton Çehov tarzı anlatının Nuri Bilge Ceylan sinemasındaki yansımaları: Kış Uykusu ve Ahlat Ağacı örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Beşinci, E. (2023). Metaverse’te pazarlama ve VRChat’te bir pazarlama deneyimi tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Beşirli Cesur, Z. (2022). Minyatür sanatının 4-6 yaş çocuk kitapları illüstrasyonu olarak kullanımının görsel iletişim tasarımı bağlamında incelenmesi. Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bilgin, B. (2022). Annelerin öz yeterlik düzeyinin çocuklardaki ayrılık kaygısı üzerindeki etkisinde annelerin ayrılık kaygısı düzeyinin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bostancı, S. (2023). Çocukluk çağı travmaları ve narsisizm türleri arasındaki ilişkide kişilerarası problemlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Brown, M. A. (2024). Renewable electricity consumption and economic growth nexus – evidence from high-,middle- and low-income countries. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bulut, N. Y. (2022). Intermittent resources assessment on power grid under an hourly scaled bottom-up model. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Canbaz, C. (2023). Ergenlerde algılanan psikolojik istismar ve sağlıklı yaşam biçimi davranışları arasındaki ilişkide duygusal özerkliğin ve öz şefkatin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ceylan, İ. (2022). Covid-19 salgını sürecinin gıda ürünleri ambalaj tasarımına olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Chohan, A. S. (2023). Green supply chain management practices in the Turkish textile industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çalıkkocaoğlu, E. (2023). Christopher Nolan sinemasında karmaşık anlatı: Seymour Chatman penceresinden bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çapaner, E. G. (2023). Mekân tasarımında yeni bir evren: metaverse. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çebi, A. (2023). Mikro konutları yeniden okumak tekerlekli taşınabilir mikro konut tasarımları üzerine bir değerlendirme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çelik, İ. (2023). Profesyonel dansçı olan ve olmayan bireylerde bağlanma stilleri, sosyal görünüş kaygısı ve yeme tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çelik, S. Ş. (2022). Çağdaş Türk heykel sanatı bibliyografyası. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çetin, F. (2022). İnteraktif televizyonculuğun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt