Toplam kayıt 177, listelenen: 26-45

      Künye Göre
      Bamigboye, O. M. (2023). Investigating the engagement of private security services as a means of countering Boko Haram in Nigeria. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Barut, A. (2023). Bağlanma ve somatizasyon arasındaki ilişkide bilişsel duygu düzenlemenin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Başkaya, B. (2022). Alımlama estetiği açısından keşif, haz ve sağaltım ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bayazit, S. (2022). Anlatı yapısı bağlamında Zeki Demirkubuz sineması: Masumiyet filmi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bayazıt Sancarbarlaz, Z. (2023). Anton Çehov tarzı anlatının Nuri Bilge Ceylan sinemasındaki yansımaları: Kış Uykusu ve Ahlat Ağacı örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Beşinci, E. (2023). Metaverse’te pazarlama ve VRChat’te bir pazarlama deneyimi tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Beşirli Cesur, Z. (2022). Minyatür sanatının 4-6 yaş çocuk kitapları illüstrasyonu olarak kullanımının görsel iletişim tasarımı bağlamında incelenmesi. Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bilgin, B. (2022). Annelerin öz yeterlik düzeyinin çocuklardaki ayrılık kaygısı üzerindeki etkisinde annelerin ayrılık kaygısı düzeyinin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bostancı, S. (2023). Çocukluk çağı travmaları ve narsisizm türleri arasındaki ilişkide kişilerarası problemlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Brown, M. A. (2024). Renewable electricity consumption and economic growth nexus – evidence from high-,middle- and low-income countries. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bulut, N. Y. (2022). Intermittent resources assessment on power grid under an hourly scaled bottom-up model. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Canbaz, C. (2023). Ergenlerde algılanan psikolojik istismar ve sağlıklı yaşam biçimi davranışları arasındaki ilişkide duygusal özerkliğin ve öz şefkatin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ceylan, İ. (2022). Covid-19 salgını sürecinin gıda ürünleri ambalaj tasarımına olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Chohan, A. S. (2023). Green supply chain management practices in the Turkish textile industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çalıkkocaoğlu, E. (2023). Christopher Nolan sinemasında karmaşık anlatı: Seymour Chatman penceresinden bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çapaner, E. G. (2023). Mekân tasarımında yeni bir evren: metaverse. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çebi, A. (2023). Mikro konutları yeniden okumak tekerlekli taşınabilir mikro konut tasarımları üzerine bir değerlendirme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çelik, İ. (2023). Profesyonel dansçı olan ve olmayan bireylerde bağlanma stilleri, sosyal görünüş kaygısı ve yeme tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çelik, S. Ş. (2022). Çağdaş Türk heykel sanatı bibliyografyası. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çetin, F. (2022). İnteraktif televizyonculuğun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]