Toplam kayıt 177, listelenen: 1-20

      Künye Göre
      Abay, H. H. (2022). Genel öz yeterlik ve kişilerarası problemler arasındaki ilişkide utanç, suçluluk ve öfkenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Abdi, A. A. (2022). Comparative study for earthquake performance of steel buildings with seismic isolator and fixed based steel buildings with damper. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Açık, A. (2022). Yetişkin bağlanma stillerinin somatizasyon ve depresyonla ilişkisi ve sosyal desteğin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Akerson, C. (2022). Alter ego ve personanın sanatsal faaliyetteki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Akpınar, D. (2023). Beliren yetişkinlikte narsisizm, algılanan ebeveynlik biçimleri ve sosyal medyanın kendini nesneleştirme üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aksoy, Y. (2023). Çekingen kişilik inançları ve çocukluk çağında deneyimlenen duygusal ihmal arasındaki ilişkide yetişkin kaygılı ve kaçıngan bağlanma türlerinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Akıncı, P. (2023). Endüstri toplumundan enformasyon toplumuna geçişte kitle iletişim araçlarıyla dönüşen sanatın sanallaşması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Alagül, A. (2023). Sosyal medya bağımlılığı ve ilişki doyumu arasındaki ilişkide psikolojik sıkıntının aracı rolü ve sosyal karşılaştırma yöneliminin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aldaddou, A. A. (2022). Comparison study on the effect of diaphragm types and slab voids on planner irregular asymmetrical structures using time history analysis. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aldara, D. (2022). Design and development of an ontology-based hazelnut databank for Turkish hazelnut cultivars using crop-specific open dataset. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Alraeai, Z. (2024). Factors impacting customer loyalty in online banking in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Alşan, B. (2023). 1800’lerden günümüze spor ayakkabı tasarımı ve öncü tasarımların incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Altunbaş Öncel, N. (2023). Osmanlı İmparatorluğu’ndan günümüze Şanlıurfa yöresi kadın giyimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Antçok, S. (2022). Türkiye’de açılan moda tasarımı eğitimi kursları ve hazır giyim sektörüne yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Armah, C. (2024). Multi-task learning on mental disorder detection, sentiment detection and emotion detection. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arslan, E. S. (2023). Erken dönem uyumsuz şemalar ve algılanan ebeveyn tutumlarının alkol kullanım özellikleri ile ilişkisi: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Arslanboğan, E. (2022). Seismıc performance assessment of a post tensioned box girder viaduct. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü [1]
      Arık, A. O. (2022). A robust Gradient boosting model based on SMOTE and NEAR MISS methods for intrusion detection in imbalanced data sets. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Aslan Sevim, R. (2022). Çağdaş sanatta içkinlik felsefesi: insan ve hayvana posthümanist yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Asyali Moral, A. (2022). • Çağdaş sanatta 2000 sonrası karnofallogosantrik bakışın silinişine dair anlatılar; posthümanist sanat anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]