Erişim şekli için "Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States" LEE - Tez Koleksiyonu | Görsel İletişim Tasarımı / Visiual Communication listeleme
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
-
Covid-19 salgını sürecinin gıda ürünleri ambalaj tasarımına olan etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-15)Ambalaj, ürünü koruyabilmesi ve tüketiciye ulaştırabilmesinde önemli bir görevi üstlenmektedir. Özellikle insan yaşamını doğrudan etkileyebilecek gıda ürünlerinin fiziksel ve kimyasal etkilerinin yaşanmaması için doğru ... -
Görsel iletişim tasarımının dijital pazarlama platformlarında rekabet avantajına etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-09-16)Küreselleşen dünyada teknoloji ve buna bağlı olarak internette meydana gelen gelişmelerle birlikte web 2.0’ın daha da öne çıkması medya kavramı anlayışının da evirilmesine yol açmıştır. Günümüzde medya geleneksel ve yeni ... -
Gıda ambalaj tasarımında sürdürülebilirlik ve artırılmış gerçeklik kullanımı
(Işık Üniversitesi, 2024-02-24)Ambalaj atıkları, üretim ve tüketimdeki artış nedeniyle çevresel sorunların başında gelmektedir. Bu bağlamda, ambalajda sürdürülebilirlik önem kazanmakta, toplumlar ve dünya genelinde artan bir öncelik haline gelmektedir. ... -
İllüstrasyon sanatı ve kitap tasarımları çerçevesinde sanatçı kitaplarının incelenmesi ve bir proje uygulaması
(Işık Üniversitesi, 2022-06-16)Görsel iletişim tasarımının mesaj iletme yöntemlerinden biri olan illüstrasyon, tarihsel süreç içinde varlığını sürdüren, çağın dinamikleri ile şekillenerek dönüşen yapısı ile evrensel dil örneklerinden biri olarak kabul ... -
İnteraktif televizyonculuğun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-17)Görsel İletişim Tasarımına duyulan ihtiyaç teknolojinin gelişimi ile birlikte arttı. Televizyonun icadı ile evlerimize giren ekran temelli yayıncılıktan beklenti değişti, artık temel ihtiyaç günlük ve anlık haber alma ... -
Konum tabanlı artırılmış gerçeklik uygulamalarında arayüz tasarımı
(Işık Üniversitesi, 2024-02-27)Artırılmış Gerçeklik teknolojisi, gerçek dünyayı sanal nesnelerle bütünleştirerek etkileşimli deneyimler oluşturur. İnternetin ve teknolojik cihazların evrimi, artırılmış gerçekliğin kullanım alanlarını genişletmiştir. ... -
Metaverse’te pazarlama ve VRChat’te bir pazarlama deneyimi tasarımı
(Işık Üniversitesi, 2023-02-23)Sürekli gelişmekte olan teknolojiler dijital pazarlama alanında yeni yaklaşımların oluşmasını sağlamaktadır. Web 2.0 ve internet kullanımının artması ile pazarlama alanında meydana gelen dijitalleşme sosyal medya pazarlaması, ... -
Minyatür sanatının 4-6 yaş çocuk kitapları illüstrasyonu olarak kullanımının görsel iletişim tasarımı bağlamında incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-17)Yazı bulunmadan önce duyguları ve olayları anlatmak için kullanılmış olan resim yazı sonrası metinleri desteklemek için de kullanılmaya başlanmış ve varlığını çağlar boyu sürdürmüştür. Yazılı metinleri destekleyen ve bir ... -
Sergi tasarımının dijitale doğru evrimleşen görsel öğeleri ve deneyimi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-13)Sergi ve sergileme tasarımı yüzyıllardır süre gelen bir anlayış olup her zaman toplumda yer bulmuş ve insanların saygı duyup son derece önem verdiği alanlardan biri olmayı başarmıştır. Gelişen teknoloji ile dijitalleşme ... -
Sürdürülebilir bir animasyon tekniği olarak baskı resim
(Işık Üniversitesi, 2023-10-18)Teknolojideki ilerlemeler sayesinde animasyon, eskiden belirsiz bir sanat formu niteliğindeyken, günümüzde çağdaş kültürün neredeyse her yönüne nüfuz eden yaygın bir ortama dönüşmüştür. Geçmişte deneysel nitelikteki animasyon ...