Toplam kayıt 79, listelenen: 68-79

      Künye Göre
      Tatari, A. D. (2015). Çağdaş Türk resmindeki soyut eğilimler ekseninde Sabri Berkel. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatlıcı, G. (2012). İtalya'da 1960'lardaki Arte Povera hareketi ve çağdaş Türk sanatına yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Teker, Ö. E. (2012). 1980'den günümüze sanatta postmodern yönelimler ve Çağdaş Türk Sanatına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uçar, M. (2014). Caravaggio'nun eserlerinde vahşetin görselliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uyanık, O. (2012). Rodchenko ve El Lissitzky'nin grafik sanatına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uygun, B. (2017). Canan Tolon’un yaşamı ve sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uzunokur, O. (2011). Andy Goldsworthy ekseninde arazi sanatına genel bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ülker, N. (2018). Sanatta bir bakış, bir oluş ve bir eyleyiş mekanı olarak pencere metaforu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yaprakkıran, E. (2015). Türkiye'de yeni ekspresyonist resimde beden imgesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, F. A. (2016). Vito Acconci'nin çalışmalarında mahremiyet kavramının sorunsallaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, Ö. (2011). Türk çağdaş sanatında sanat nesnesi olarak beden kullanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Zeki, S. (2012). Sanatta yeni figürasyon olgusu ve yeni dışavurumcu resim anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]