Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 450, listelenen: 184-203
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Günerler, Z.G. (2019). Women entrepreneurship and credit scoring model. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Güney, C. (2018). 15-18 yaş arası ergenlerde beden imgesi ile sosyal anksiyete arasındaki ilişkide kişilik özelliklerinin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Güney, İ. (2019). Bursa kumaş üretiminin günümüzde tekstil sektörü içindeki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Güngör, A. (2011). André Breton ve sürrealist resim ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Gürhan, B. (2017). Güzel sanatlar alanında öğrenim gören üniversite öğrencilerinin yaratıcılıklarının psikopatolojileri ve kişilik özellikleri üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Gürkan, Ç. (2018). Geleneksel Şile bezinin günümüz kadın giysi modasına uyarlanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Gürses, B. (2014). Plastik sanatlarda resim ve illüstrasyon. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Hacı, B. (2020). Özel sağlık kurumlarında çalışan personelin vergilendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Harazi, B. (2018). Lüks restoranlarda aydınlatma tekniği kurallarının uygulanması ve örnek restoran incelemeleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Hasbay, B. (2021). Mental hastalıkların sinemada kullanımı: Split filmi incelemesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Haşmet, M. K. (2020). Effects of industry 4.0 on automobile marketing strategies a research among auto executives in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Hekim Bülbül, N. Z. (2021). Enformasyon, sistem ve sanat; büyük veri çağında sanat. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Işıkdemir Uluç, N. Ç. (2016). A comparative field study in four emerging markets; Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, United Arab Emirates and Egypt on e-health development challenges and utilization capabilities. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İlbars, E. (2019). Hareketli grafik tasarımda minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İlhan, D. O. (2020). A practical multiple factor index model for shopping center investment decisions in Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İnce, M. (2017). Pulun işlevleri ve tasarımın işleve katkısının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İşgören, G. (2018). Genç erişkinlerde bilişsel duygu düzenlemenin mükemmelliyetçilik ve depresyon ilişkisindeki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İzci, A. (2018). Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İzgi, Ş. (2020). Aile içi şiddet, çocukluk çağı travmaları, aleksitimi ve bedenselleştirme arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İzgiş, H. (2019). Bir grup öğretmenin algıladıkları sosyal destek ve yaşam doyumu ile depresyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt