Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 450, listelenen: 347-366
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Sönmezgil, C.A. (2018). Mesleki tükenmişliğin psikopatoloji, inanç ve kontrol odağı yönünden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Suci, M. (2014). 2000-2012 yerli dizilerin 1960-1990 Türk sinemasındaki örnekleriyle karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sulhan, N. (2021). Çocukluk çağı travmalarının yaşam kalitesi ile ilişkisinde üstbilişlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sungurlar, I. (2013). Bir arketip olarak gölge. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
[1]
Sungurlar, I. (2021). Bir sıkıntı mekânı olarak “eve” ilişkin fenomenolojik bir yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sürsal, E. (2011). El Greco ve Francis Bacon'ın '' varlık ve zaman'' bağlamında deformasyon ilkesine yönelik bir analoji. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şahbaz, T. (2017). Cinsel mitlerin cinsel işlev bozukluğu ve kaygı üzerine etkisi. İstanbul:Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şahin, Ç. (2008). Competitiveness of professional business services: case of Turkish advertising agencies. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şahin, G. (2017). Ağır sanayi kuruluşunda çalışan erkeklerde iş stresi, yeme tutumu, anksiyete ve depresyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şahin, Z. (2018). Aile içi şiddet maduru olan kadınlarda kendilik algısı, psikopatoloji ve bilişsel duygu düzenleme stratejileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şahingiray, E. (2020). Ebeveyn mükemmeliyetçiliğinin çocuktaki kaygı düzeyine etkisi: çocuktaki mantık dışı inançların aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şalcı, İ. (2021). Dijital dönüşüm (e-uygulamalar) ve muhasebe mesleğine getirdiği yenilikler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şanko, L. (2015). Çağdaş sanatta ölüm kavramı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şansal, N. (2016). Üniversite öğrencilerinde sigara kullanımının otomatik düşünceler üzerine etkisi ve bunun depresyon ve anksiyete ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şapçı, H. I. (2014). Bizans'tan osmanlı'ya şenlikler, törenler ve cihat burak resmine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen Coşgun, E. D. (2019).Yeşil binaların sürdürülebilirlik açısından önemi ve Türkiye Müteahhitler Birliği yapısı analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen, B. (2017). Majör depresyon tanısı almış kadın hastalarda benlik kurgusu ve semptamoloji arasındaki ilişki: kültürel arası kesitsel bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen, B. (2019). Oyunlaştırma temelli mobil uygulamalarda arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen, E. (2021). Anne beden memnuniyetsizliği ve besleme davranışı ile çocuk beden memnuniyetsizliği ve yeme davranışı arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şener, G. R. (2021). Otizm spektrum bozukluğuna sahip çocuklara bakım veren kişilerin algıladıkları sosyal destek ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkide adil dünya inanç düzeyinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt