Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

    • 21. Yüzyılda kurumsal kimlik tasarımında minimalizm 

      Güner Çorlan, Nuket (Işık Üniversitesi, 2020-09-04)
      Kurumsal kimlik dönemsel değişimlerden bağımsız olarak her zaman bir ihtiyaç oluşturmuştur. Kurumların artmasıyla kurumsal kimlik tasarımı öğeleri gelişmiş, Modernizm akımıyla birlikte günümüze kadar devam etmiştir. 20. ...
    • Hareketli grafik tasarımda minimalizm 

      İlbars, Elif (Işık Üniversitesi, 2019-01-17)
      19. yüzyıl ortalarında ortaya çıkan minimalizm akımında, öze ulaşmayı engelleyen her türlü fazlalıktan kurtulmak istenmiş ve bu nedenle sanat ve tasarım alanlarında indirgemeci bir tutum izlenmiştir. Bu indirgemeci tutumun ...
    • Pazarlama ve marka yönetiminde görsel hikâye anlatımı 

      Güloğlu, Begüm (Işık Üniversitesi, 2021-06-18)
      Görsel hikâye anlatımı çeşitli iletişim araçlarıyla hikâyeleri görsel yollar ile anlatmaktır. Görsel hikâye anlatımı insanın ilk iletişim yollarından biridir; insan kendini yazı yazmadan önce mağara duvarlarına çizdiği ...
    • Pulun işlevleri ve tasarımın işleve katkısının incelenmesi 

      İnce, Merve (Işık Üniversitesi, 2017-01-20)
      18. yy’da, insanlığın en işlevsel iletişim ve haberleşme aracı haline gelen posta hizmetlerinin daha etkin halde sürdürülebilmesi adına ortaya çıkan pul, ilk olarak 1840’de kullanılmaya başlanmıştır. Posta gönderilerindeki ...